לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מלאו את פרטיכם:
שם:
טל':
אימייל:
הובלות ארז דורי
 
   

מחירון הובלות משרדים

אם הגעת עד כאן אתה בוודאי מצפה לקבל תשובה כמותית לשאלה מהו מחירון הובלת משרדים. יהיה זה לא מקצועי לקבוע מחירון הובלות משרדים סופי, בטרם בררנו כמה פרמטרים. כל אחד מהקריטריונים שנציג בשורות הבאות ישפיע על מחיר ההובלה ורק שכלול של כלל הנתונים יאפשר לנו להעניק לך הצעת מחיר נאמנה למציאות.

הקריטריונים לקביעת מחירי הובלת משרדים:
  • היקף הפרויקט אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר הוא היקפו של הפרויקט. העתקת מפעל גדול תהיה יקרה יותר מהעברת משרד בודד. העברת משרד שמספר העובדים שלו הוא 20, לרוב, יהיה זול יותר ממשרד שמצבת כוח האדם שלו עומדת על 200, והסיבות לכך הן ברורות.
  •  
  • מרחק גיאוגרפי הרציונאל הוא פשוט, ככל שהמרחק בין המשרד הישן למשרד החדש קטן יותר, כך המחיר יהיה זול יותר. הובלת משרדים מרחוב אחד לרחוב אחר באותה העיר יהיה זול יותר מהובלת משרדים מישוב הצפון לעיירה בדרום הארץ.
  •  
  • מורכבות  הובלת משרד קטן ובסיסי אינה דומה, למשל, להעברת מפעל מזון או תרופות. מפעלי מזון ידרשו הובלה מיוחדת, אולי הובלה ואחסנה בקירור בעוד משרד קטן ידרוש שירותי אריזה, אחסנה, הובלה ופריקה סטנדרטיים.
  •  
  • עניין של גישה  פרמטר זה משפיע אף הוא על מחירון הובלות משרדים, אך ניתן לבררו כבר בשלבים הראשוניים - בשלבי הסיור והתכנון המקדימים. משרדים הממוקמים בסמטאות צרות, בקומות גבוהות, בבניינים שהגישה אליה קשה, ברחובות עם תנועה עמוסה, בבניינים שאין בהם מעליות, במקומות שבהם יש בעיות חניה וכו' עלולים לייקר את הפרויקט, בוודאי אם לא נערכים אליהם בקפידה מראש!!!
  •  

    טיפים לחסכון בעלויות העברת משרדים:

    הניסיון שלנו לימד אותנו שאם עושים את הדברים נכון, אפשר בהחלט לחסוך בעלויות העברת המשרד. הנה כמה טיפים יעילים במיוחד:

    1. בקש לבצע את העברת המשרד בשעות לא עמוסות – בכבישים, בחניות ובאנשים.

    2. כדי להימנע מהפסד של ימי עבודה, השתדל להזמין את שירותי ההובלה בשעות הלילה, אם ההעברה היא פשוטה, או בסוף השבוע, כאשר ההובלה היא מורכבת.

    3. פנה אך ורק לחברות שהתמחותן היא הובלות משרדים. הן בקיאות בתחום הזה היטב. בניגוד אליהן, חברות שמתמחות בהעברת דירות לא יוכלו לספק לכם מענה מקיף, ובמקרים גרועים יותר יגרמו לנזק שיוביל לעלויות נוספות ובלתי צפויות.

    4. וודא שציוד יקר או רגיש נארז בצורה אופטימאלית: ניילונים, פצפצים, קלקרים וכו'.

    5. סדר האריזה והפריקה חשוב, מומלץ שהציוד החיוני ביותר לעבודה ייארז אחרון כדי שפריקתו תהיה ראשונה.

    6. דאגו שהמשרד החדש יהיה נקי ומסודר בטרם ההובלה.

נשמח לעמוד לשירותך.

 

 

 

 

 

הובלות משרדים     שירותים      מחירון     היתרונות שלנו     הובלות דירה     מידע וטיפים     צור קשר