לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מלאו את פרטיכם:
שם:
טל':
אימייל:
הובלות ארז דורי
 
 

 

 

מכונת שטיפה בלחץ מים 

ישנם מפעלים חשופים ללכלוך מעצם סוג עבודתם שמצריך עבודה עם שמנים שונים שהם תעשייתיים. יש למצוא מענה מקצועי כגון מכונת שטיפה בלחץ מים לשימוש תעשייתי.  מכונות אלה, יעניקו מענה יעיל וכן תחזוקתם השוטפת היא קלה. גם מסעדות גדולות, בתי מלון, בתי חולים מרכולים, כל אלה משתמשים עם מכונות השטיפה התעשייתיות בגלל הלכלוך הרב שנצבר במשך היום בגלל התנועה של האנשים וכן, מקומות שיש בהם מזון או מקומות שהם סטריליים כגון בתי חולים, חייבם בניקיון יסודי וחיטוי. משטחים גדולים הם הבעיה שבגינן, יש לרכוש מכונות שטיפה תעשייתיות שינקו ביעילות את השטחים העצומים, אם במפעלים ומקומות אחרים.

מכונות שמתמודדות היטב עם כתמים קשים

המכונות התעשייתיות מתמודדות עם כתמים קשים, במיוחד במפעלים או מוסכים גדולים בגלל לחץ המים, הקיטור וחומרי הניקוי הייחודים למכונות אלה. על מנת להקל על עצמכם את החיים ותוכלו אף לחסוך בכוח אדם תוכלו לרכוש מכונת שטיפה בלחץ מים לשימוש תעשייתי. כל בעל עסק, יזדכה על הרכישה באמצעות הוצאה מוכרת במס לצורכי בית העסק. ניתן למצוא מכונות שהן משולבות, כגון מכונת שטיפה בלחץ יחד עם טאטוא, מכונות פוליש, קרצוף, שואבי אבק תעשייתיים ועוד. ישנם ספקים, אשר ישמחו להעניק ייעוץ ומענה לבעלי המפעלים ויתאמו את מכונת השטיפה, בהתאם למהות העסק וכן לגודלו. ניתן להוריד בקלות, כתמים כגון: בטון, חלודה, עובש, צבע שמן, שמן מכונות וחומרים שונים בתעשייה הגורמים לכתמים. 

מכונות השטיפה הפופולריות בתעשייה

 ישנן מכונות שהפכו להיות פופולריות יותר בקרב מוסכים או מפעלים, כשאר מדובר בהתמודדות יום יומית עם כתמים עקשניים ומדובר על מכונות שטיפה בלחץ מים חמים, המוכרות יותר בתעשייה. מכונת שטיפה בלחץ מים לשימוש תעשייתי שהן גדולות אלה הן המבוקשות, במיוחד כאשר הן פועלות על לחץ מים חמים ומורידות בקלות את הכתמים הקשים ביותר. אן צורך במאמץ, בזבוז כוח עבודה ועוד. ניתן למצוא יצרניות ומשווקות של מנקה חלונות הפועל בלחץ מים קרים או חמים. יש לברר בכמה מקומות ולאסוף מידע, לגבי היצרניות השונות כמו למשל, איזו מהיצרניות הא הטובה מכולן, כיצד מתחזקים את מכונות השטיפה התעשייתי ועוד.

 

 

 

 

 

הובלות משרדים     שירותים      מחירון     היתרונות שלנו     הובלות דירה     מידע וטיפים     צור קשר