לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מלאו את פרטיכם:
שם:
טל':
אימייל:
הובלות ארז דורי
 
 

 

 

 

התקנת מערכות אבטחה לבית

מערכות אבטחה ומיגון נועדו לאפשר הגנה על הבית שלכם מפני פריצות. כמו כן, הן משמשות לביצוע בקרת כניסה על ידי מצלמות אבטחה אותן נהוג להתקין בנוסף לגלאי עשן הקיים. התקנת מערכות אבטחה לבית מאפשרת לכם ליהנות מהיתרונות הבאים.

כיסוי ביטוחי מותנה בהמשך ביטוח הבית

לרוב, חברות הביטוח לא יחייבו אתכם בכך אם אתם לקוחות חדשים ובלתי מוכרים, אבל אם אתם לקוחות שחוו פריצה לבית הנטייה של רובן היא לחייב להתקין מערכות אבטחה לבית. חיוב כזה עשוי להיות גם בפעם הראשונה שנרשמתם לחברת הביטוח אם למשל אתם גרים בשכונה שמסווגת כבעייתית, ואשר במסגרתה נפרצו בתים רבים בעבר. במקרה בו נכפתה עליכם התקנה מחברת הביטוח היא תספק לנו הנחיות סוקר שאנו נהיה מחויבים לפעול לפיהן. ההנחיות מדברות על פונקציות הגילוי השונות שיש לבצע, פונקציות הצילום וכד'.

גילוי בזמן אמת, כולל צפייה במתרחש

בשונה מחברות אחרות, אנו מספקים את כל אמצעי הגילוי והחישה הנדרשים ללקוח. מהי הטעות המרכזית שלא מעט חברות עושות? הן משייכות תגובת מערכת מסוג "התקשרות ללקוח" בלי להתקין מצלמה באזור הגילוי. למה זה גורם? הטלפון הנייד שלכם, או של אשתכם, או בעבודה, יצלצל מקו טלפון שיוקצה לכם לצורך התקשרות זו. אתם תזהו או קו הטלפון לפי המספר, תענו ותשמעו צלצולים של פקס. כעת, זה מאד מטריד משום שלצד זה שזו אולי פריצה לבית, זו גם עשויה להיות ציפור שחלפה במקום או התיישבה על עדן החלון. אם יש מצלמה באתר, תוכלו לגשת לממשק המצלמה, לצפות במתרחש באותו אתר ולראות בעצמכם אם זו פריצה או משהו שגרתי. כמובן שמאפיין שעושה עבודה באמת טובה גם ישייך את אותו אזור לקריאה למוקד האבטחה שיעשה את הבדיקות שלו לווידוא שמדובר במשהו שגרתי ולא בפריצה פר אקסלנס.

הגדרת אזור דריכה מוגבל

פעמים רבות, כשאתם והילדים נמצאים בבית אתם לא באמת תרצו שהאזעקה תופעל כי הילד או החתול שיחקו עם הגלאי או היו באזור שמוגדר כאזור גילוי. על מנת למנוע מקרים כאלו יוגדר אזור דריכה מוגבל: אזור שרק הוא יהיה מנוטרל כשאתם בשגרה בבית, ושאר האזורים יישארו דרוכים. בדרך כלל נהוג לנטרל חדרים פנימיים, ולהשאיר אזורי מעטפת כמו מרפסות שמש, חצרות וקירות חיצוניים דרוכים. המתקין ילמד אתכם כיצד לעבור למצב של אזור דריכה מוגבל, ולבטל אותו באמצעות ה- KEYPAD (לוח המקשים) של המערכת.

 

 

 

 

הובלות משרדים     שירותים      מחירון     היתרונות שלנו     הובלות דירה     מידע וטיפים     צור קשר