לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מלאו את פרטיכם:
שם:
טל':
אימייל:
הובלות ארז דורי
 
 

 

 

מכונות שטיפה וטאטוא - מדוע כדאי?!

יש לצין, כי בשנים האחרונות, הפכו מכונות השטיפה לכלי יעל ונוח, הן בשימוש הביתי והן בשימוש התעשייתי. ניתן למצוא גם מכונות שטיפה וטאטוא במקומות רבים יש לטאטא את המומת שהם בעלי שטחים גדולים בכדי שהניקיון יהיה אפקטיבי יותר וזו הסיבה שניתן למצוא את מכונת השטיפה שיש לה גם טאטוא. אין צורך בלימוד ארוך של תפעול המכונה, במכונות התעשייתיות למשל, המפעיל פשוט יושב על המכונה ומפעיל אותה, כאשר הוא מסתובב בכל השטחים על פי הסדר- הניקיון יהיה מופתי בלי מאמץ רב והשכרת כוח אדם. הוצאה חד פעמית עשויה לחסוך הרבה כסף ושקט לשנים רבות. חשבו על כמה מנקים במפעל, כמה הוצאות של משכורת, תנאים סוציאליים אתם מוציאים, לעומת מפעל אחד על מכונה שתנקה בשיטתיות את כל המפעל או בית העסק שלכם. ניתן למצוא בתי חולים שיש בהם מכונות של שטיפה וטאטוא וכן, בתי מלון גדולים ומרכולים.


מכונות שטיפה וטאטוא גם במקומות חיצונים


באמצעות לחץ מים וטאטוא, ניתן להעיף לכלוך ועלי שלכת מהמדרכות, ניתן אף לנקות קירות, גגות רעפים, קולטי שמש, תריסים, גדרות, ריהוט גן, צוד חקלאי רכבים ועוד. המכונה מבצעת את שתי הפעולות ללא בעיה כך שאין צורך כבר להתלבט לגבי מכונות שטיפה וטאטוא, הפעולה של ביצוע משימת הניקיון, תוך חיסכון ניכר במים הם אלה שגורמים להרבה אנשים פרטם ובעלי עסקים בתחומם השונים, לרכוש מכונה זו. מי שמעונן למשל לשטוף חניונים גדולים או אפילו אם מדובר על שימוש ביתי, ניתן לשטוף את החנייה ביתית שלכם. מכונות תעשייתיות מגיעות עם מנוע דיזל או בנזן, מכל לאיסוף פסולת, מכל למים נקיים, מכל למים מלוכלכים ועם מברשת טאטוא.


מה נותנת לנו שטיפה בלחץ מים וטאטוא?


האפשרות היחידה לנקות חפצים שאינם ישרים או שטוחים היא באמצעות לחץ מים ע"י שואבי אבק מרכזיים לבית שאב נט. נתן להגיע עם מכונות שטיפה וטאטוא- מדוע כדאי?, לחריצים שונים ולשטוף לאחר הטאטוא עם המכונה בלחץ מים. ניתן לרכוש את מכשיר שטיפת המים והטאטוא כאשר מדובר על מכונה אחת, בחנויות למכירת כלי עבודה ומי שמעוניין בביצועים טובים וחוזק של המכונה המיועדת לשימוש ביתי, כדאי כי ירכוש מכונות חצי מקצועיות.

 

 

 

 

 

הובלות משרדים     שירותים      מחירון     היתרונות שלנו     הובלות דירה     מידע וטיפים     צור קשר