לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מלאו את פרטיכם:
שם:
טל':
אימייל:
הובלות ארז דורי
 
 

 

 

התקנת דלתות עץ ירוק לשדרוג הבית

התקנת דלתות כפריות של עץ ירוק ישמשו אתכם לעיצוב הבית והתוויית הסגנון הכפרי האיטלקי ממש בלבו. כשאנו מתקינים דלתות אנו חושבים על כל נדבך ושעל בהן על מנת להסב לכם דלתות בוטיק פר אקסלנס שיהיו נוצצות, יפות ויתאימו לחזות הכפרית הביתית. גם אם הבית ממוקם בלב העיר, בתוכו הוא יחוש לכם ממש כאילו נמצאתם באיטליה בכפר מבודד בלב היער.

התקנת דלתות עמידות ומצופות בלמינציה ופולימר

הדלתות שלנו צופו בציפוי כפול: למינציה להגנה על הצבע, ופולימר להגנה פיזית משבירה. הדלתות שלנו פשוט אינן דוהות ואינן אפילו נסדקות, הודות לחומרי ההגנה המשובחים בהם אנו נעזרים להגנה עליהן. כשאתם קונים מאתנו דלתות אתם לא רק קונים מוצר מעוצב, אתם רוכשים מוצר עמיד שיחזיק מעמד בבתיכם למשך שנים רבות ללא תקלות.

התקנת דלתות עם הפרזול החזק ביותר: לא מחליד ושומר על יציבות

ידיות הפרזול שלנו, צירי הפרזול, מסילות ההזזה בדלתות ההזזה – הכל מעוצב ומדופן למשעי, מוכן לשימוש ביתי ממושך, כולל לחשיפה לרטיבות ללא חמצון וחלודה. רכיבי הפרזול שלנו נבחרו בקפידה, ורק מתכות שהן גם חזקות וגם אלחלד נבחרו. אנו מעודדים, למשל, עבודה עם פרזול מברזל מגולוון או דאבל טי המשלבים עוצמה וחוסר החלדה.

שירות זמין בכל עת ובמסגרת תעודת האחריות

חברתנו מבצעת תיקוני דלת בבית הלקוח, יישור דלת, כיוון דלת, הגבהת דלת, ועוד. אצלנו השירות הוא טופ קלאס, ללא ביורוקרטיה: רק בודקים שיש לכם חשבונית קנייה עם אחריות בתוקף, והעזרה בדרך אליכם.

תנאי תשלום נוחים

ניתן לרכוש מאתנו את הדלתות במחירים נוחים ובפריסה יציבה. נכון, התקנת דלתות עץ כפריות אינן עסק זול, אבל הן גם אינן יקרות מאד אם מתנהלים נכון ומשלמים עליהן על פי תכנון. אצלנו לא יהיו כמעט מכשולים, ואפשרויות התשלום נרחבות ומגוונות מאד.

התקנה של כל דלת בבתיכם

עם סיום ההזמנה, תוכלו לקבוע עמנו מועד להתקנה. המתקין יגיע בתאריך ובשעה שקבענו אתכם ויתקין את הדלת. כמו כן, תיערך בדיקה שההתקנה צלחה, וייערכו וויסותים ותיקונים בהתאם עד להצבת דלת תקינה ונוחה כמובטח.

לרכישת דלתות עץ ירוק לשדרוג הבית תוכלו ליצור קשר עם עץ ירוק ולהתחדש בדלת כפרית!

 

 

 

 

 

הובלות משרדים     שירותים      מחירון     היתרונות שלנו     הובלות דירה     מידע וטיפים     צור קשר