הובלת מערכות ישיבה וסלונים לבתים פרטיים
כאשר קניתם מערכת ישיבה ביתית, ובחרתם אותה, הרשו לנו לשרת אתכם ולהובילה לבתיכם ביום ובשעה שקבעתם. אבל רגע, אם טרם רכשתם רהיטים אתם ודאי סקרנים לדעת כיצד התהליך הזה יוצא אל הפועל, הלא כן? אז גיבשנו לכם מספר פרטי מידע חשובים המסבירים כיצד מיישמים הובלת מערכות ישיבה וסלונים לבתים פרטיים לאחר הקנייה.
לאחר הקנייה - יש לקבוע תאריך הובלה למערכת הישיבה
מול המוכר, קבעו תאריך ושעה. המוכר ייצור קשר עם הקבלן המוביל ויוודא כי התאריך והשעה פנויים. במידה והם אינם פנויים, יציע הלקוח (אתה) תאריך ושעה אחרים בהם תהיה פנוי ותוכל לקלוט את המשלוח. אם הושגה הסכמה בינך לבין המוביל, זה נרשם בזיכרון דברים ובקבלה והחשבונית שלך, וגם בתעודת המשלוח שלך. העתקים ממסמכים אלו יישלחו על ידי המוכר לנהג המוביל, בדרך כלל בפקס או באמייל, ויירשמו ביומן ההובלות שלו.
הגעת הנהג - כיצד יש לנהוג כאשר הוא מגיע?
לטובתכם, חשוב לתת לו להוציא את הרהיטים מהניילונים ולמקם אותם היכן שתבקשו. עברו יחד עם הנהג על המוצרים, ודאו את תקינותם, ואם נמצא פגם – נא להראות זאת לנהג, אשר יכול להגדיל ראש ולדווח, אך גם אם לא, צלמו את המקרה על מנת שישמש הוכחה שהנזק נגרם בשל טעות שלנו ולא שלכם, וכמובן – לאחר משלוח הצילום ובירור שייערך בחנות, נדאג לפצות אתכם ברהיט חלופי כמו זה שהזמנתם.
כיצד יש ליישם את הבדיקה לאחר שהנהג פרק והציב את הציוד בבית?
ברכיבי האחסון - יש לעבור מדף מדף, לבדוק שהמדפים שלמים, ושאין פגע חיצוני, שריטה, חלודה וכד'. לאחר מכן, יש לגשת לרכיבי הריהוט ולוודא ששום פריט אינו קרוע או מקומט או מרופט. במידה ונמצאו מי מהמפגעים אשר אוזכרו, כאמור, יש לצלם, להראות שגם הנהג היה עד למפגעים הללו ולשלוח לחנות.
טיפים חשובים בנושא הובלת רהיטים
היו בבית בזמן ובתאריך שקבעתם, ואם אינכם בבית, דאגו שדייר אחר יהיה שם ויקבל את המובילים. צ'פרו את המובילים שלכם בטיפ: למי שאינו יודע, כך מקובל בכל חברת הובלות בין אם היא קבלן שלנו ובין אם אתם הייתם מאתרים אותה. כמו כן, אם אהבתם את השירות, בררו אם החברה נותנת שירותים גם לפרטיים ושמרו את מספר הטלפון שלה לעתיד.
צרו קשר עמנו ותזכו לרכישת מערכת ישיבה ברמת בוטיק כולל הובלת מערכות ישיבה וסלונים לבתים פרטיים!
|