לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות מלאו את פרטיכם:
שם:
טל':
אימייל:
הובלות ארז דורי
 
 

 

 

הובלה ואחסון משרדים - הטיפים של ארז ודורי

להלן מקבץ טיפים שיסייע לכם לבחור חברת הובלות משרדים. כידוע, כשאתם נדרשים לעבור ממשרד א' למשרד ב' לצמיתות, וגם לפרקי זמן ארעיים, חשיבותה של הרמה המקצועית בחברת ההובלה היא מעל לכל שיעור. על כן, על מנת לנתר רק את החברות הטובות ולבחור בשירותיהן, הכנו לכם מקבץ טיפים זה אשר יסייע לכם לדעת כבר בשלבים הראשונים של ההתעניינות – לאיזו חברה מומלץ לכם לפנות בנידון.


בחרו בחברה המובילה של ארז ודורי אשר יש לה ידע גם בפינוי וגם בהובלה

זה לא עניין של מה בכך. פינוי דירה היא מלאכה אחת והובלתה היא עניין אחר. מפני דירות רבים עושים טעויות נחפזות, לא מטפלים טוב בתכולה שבירה, מסכנים חלק נכבד מהתכולות שלכם. לכן, חשוב לבחור בחברה שידוע לכם שיש לה ניסיון גם בפינוי ושהיא עושה זאת על הצד הטוב ביותר. חברה כזו גם בדרך כלל תעמיד לרשותכם מחסן לאחסון חפציכם או שתבצע את פינוי חפציכם למחסן הבניין ממנו אתם יוצאים או אליו אתם נכנסים עד פרק זמן נתון.

 

ארז דורי הובלה ואחסון משרדים


שימו יהבכם על חברה שיש לה רזומה מפותח בתחום

את המידע הזה ניתן להשיג בעיקר מבעלי משרדים אחרים אשר מעידים על טיבה של חברה מסוימת לעומת האחרות, ואומרים כי השירות שהתבצע התבצע טוב, ללא תקלות ובכל הרמות – היה מעל למצופה. בחברה כזו שווה לכם להשקיע בתור חברת הובלות שלכם במקום להסתכן בחברה אזוטרית שטיבה אינו ידוע. אל תשכחו שבשונה מקניית חפצים מזדמנים – הובלה זה אקט חד פעמי שקובע אם התכולה שלכם תתקבל כמו שצריך בנקודת היעד, ולכן מומלץ לא להמר, ולא לבחור בספק הובלות לא מוכר – גם אם מחירו מאד מפתה.


העדיפו חברה הידועה כמי שעומדת בזמני ביצוע הפרויקטים שלה

בין אם מדובר בפרויקט אחסון ובין אם בפרויקט הובלה, חשוב שלחברה יהיה רזומה בתחום העמידה בזמנים ושלא ייצא לה שם של מאחרת. חברה כזו בדרך כלל גם תעבוד טוב יותר ויסודי יותר תוך תכנון מדוקדק של לוח הזמנים שלה ועמידה מלאה בו. עם חברה כזו הציוד והתכולה שלכם יהיו הרבה יותר בטוחים מאשר בדרך כלל. המשמעות היא שגם כאשר מגיעים ליעד, מגיעים אליו בזמן ומסיימים במועד שהובטח.

 

 

 

 

הובלות משרדים     שירותים      מחירון     היתרונות שלנו     הובלות דירה     מידע וטיפים     צור קשר